God morgon!

Godmorgon!

Jag sitter här och försöker gnugga sömnen ur ögonen. Vaknade nyss, jääsp. Men det är bara att bita ihop och gå upp, fast jag har sovmorgon. Nu har jag räknat ut att det är ungefär 12 dagar kvar tills min skolavsluutning. Yeey.
Det ska bli såå skönt, bara lugna slappa dagar... kanske ta ett bad på nått sommaröppet ute pool, gå på stan och steka och äta glass i Kungsan (där har de smaskig glass...mm).

Nej nu måste jag strax gå äta frulle, men min dag blir väl lite som de andra dagarna alltid blir. Kanske gå och kolla lite på stan och sen som vanligt parkerad vid min älskling...(datorn).

Hejdå!






Det här är Amy Winehouse år 2004, utan droger. I allafall tycker jag att hon liknar Katrin Shulman väldigt mycket,
tycker inte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0