Vilken värme!

Phu!

Gud vilken varm dag det har varit, solen har verkligen stekt på över stockholm. Men det var en skön värme i allafall, visa värmedagar brukar det ju vara s.k olidligt! Men då får man se till att ha flipflops och en kall vatten flaska med sig. I allafall så hade jag skoljoggen idag, men jag och två andra tjejer bara gick runt. Det var rätt skönt, ingen gjorde så stor greh av det egentligen. Det var i allafall nån kille som heter Adrian som vann och tre:a en kille som heter Olle, tvåan minns jag inte. Ettan i LD;klasserna var min kompis Nemo. Grattis till honom säger vi.
Sedan gick klasserna till baka till skolan och vi gick ner och åt. Fast maten var skiit äcklig (det var en slags soppa). Och efter lunchen så gick vi på en teater som heter Adam och Eva. Den var inte såå bra, rätt lång tråkig faktiskt. Teater De Ville ligger på Kungsholmen (det stället vi såg teatern på) sen gick jag runt på stan och kollade lite i butiker!

Vad har ni gjort idag då?


image5

nu måste jag gå och plugga lite, skolan är fan (suck) inte klart än! Men snart så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0